Thursday, July 8, 2010

DI PAGI HARI

kebiasaan nye,lepas subuh aku tdo..tp skang len lak jd...lps sbh jer aku ssh tdo...biasa la...dh nk lik kmPus kn..huhuhu~~~

pagi2 lps subuh aku d temani seowg puteri kecik nama die NUR DAMAI UMAIRAH...nama die bkn aku yg bg, mama die yg bg..family aku call die damai...mke die bulat jer...kalu die nagis2 jer,kte owg ada ubt...ubt die hanya lah duk dpn tV...die pn tgk tV..mmg 2 pn kesukaan die..sll tgk TV...aku pn xtau apa yg menarik sgt kt TV 2...tengah ngis beria2 nie pas2 duk dpn Tv trus diam...like magIc lak..

ini lah NUR DAMIA UMAIRAH...=P


budak kecik ble dapat bunga...hbs bersepah...


DAMIA taip apa?wah2....dak kecik zaman skang pndai men komputer eh...ish2..

2 jela cite yag DI PAGI HARI...
slamat membaca...renung2 kan lah..huhuhu

2 comments:

Anonymous said...

hahahaha...
mmg comel...
anak buah awk ker adik?

mr.fadhli said...

nie sebagai adik la...my mom baby siter..sbb 2 la i ada baby pg2..hehehe