Friday, May 14, 2010

pasal aku

kapal terbang ni la aku nek sampai kuching..

Pada 10 ari bln ari 2 aku dah sampai kuching...ini bukan negeri ku.aku hanya meumpang untuk menghabiskan waktu cti nie jer..hahaha..before sampai ke airport kuching macam2 dah aku tempoh sorang2 diri sebab nk sampai ke airport tu bukan dekat dari GOMBAK ke LCCT jauh...beg aku seme nye berat, berat lagi mata memandang berat lg bahu aku memikulnye...hati aku lagi berat sebab nk kene tinggal sedia ( aweks AKU la), tu yang paling berat tu.huhuhu~~~

Dalam sedih2 pn aku ada yang best...sebab sepanjang penerbangan aku tdo jer..aku letih sangat semalaman xtdo..jd dalam plane aku balas la balik time tido aku..hahaha..tapi best la, time nak landing tu pramugari kejutkan aku...pergh.....dah la pramugari tu comey, heaven la..hakhakhak..kalu korang nak tengok pramugari seksi2 mude2 leh la nek Air Asia...(bagi lelaki la..hahaha)..tapi yang xbest nek Air Asia makanan xinclude dalam tiket..kene beli lain atas plane..dah la mahal...kalu nek MAS lak makanan d sediakn, tapi kalu kene pramugari comey dalam plane tu nasib korang la..huhuhu~~

pemandangan nie aku ske tgk sebab aku rs cukup warna semenye..hahaha

Nati kalu ada masa lg aku letak lagi post k..just follow my blogs..smiles=)

2 comments:

Anonymous said...

wow..thu ckp pasal prmugari yg comey2 je yek..

mr.fadhli said...

biasa la..hahaha