Thursday, May 13, 2010

habis final


lepas jer final,aku dan kawan2 ku semenye pk nk pegi kemana..biasa la habis paper mesti nak release tension lakkn. perjalan ini mengambil masa dalam 30 minit untuk sampai ke jUSco kepong. dah la aku nie ngantok xhabis lg..sebab baru habs paper..nk xnk aku follow jela membe aku nie..kta nk g tgk wayang..dh smp kt jusco kepong kta owg seme trus tuju ke cinema ada mmg ad..tp aircond lak xde time..klau msk gak leh jd bilik sauna dah..pastu kte owang tukar destination g lak kat plaza apa ntah name kat kepong..aku pn 1st time msk plaza 2...tapi not bad la plaza 2...dah samapai kte owg li tiket tgk cte iron man 2...

nie time dah habis tgk movie..seme tgn like iron man...

but this time we all enjoy la..mmg syok walau aku pnt nk mampos...lagi dua owg kawan aku xmasuk dalam nie sebab sebok nak amik gambar..jd aku pn masuk la..hahaha
kalu kurang menarik korang koment la nt aku post mende baru aku upgrade lg text aku.

2 comments:

Anonymous said...

asal ngan akid??cam takut ngan korng je..huhu...

mr.fadhli said...

mau xtkt...seme dah jadi iron man..hahaha