Thursday, May 13, 2010

hari paling indah

pada pukul 2.12 a.m..time pagi nie...aku dapat jawapan dari seorang perempuan yg bernama rahsia.ini hany aku sowg tahu..aku telah d terima sebagai pakwenye dalam erti lain boyfriend la..aku macam xpercaya lak yang aku nie ada makwe..hahaha..biasa la bukan senang aku nak dapat makwe,sebab aku nie perangai macam budak2, jadi pompuan nk laki yang macho2 jer..aku nie lak jenis simple guys yg mana aku rs aku pki...

mula cite aku dengan die nie..

die seorang students gak..dan aku pn students gak..( ok la 2 sebab sama2 students ). tp die lagi mde dri aku,cme aku xphm nape die leh plih aku sbg kekasih hati die yer..sebab nk kata die 2 xcomey dah cukup comey bg aku..nk kta die xstylo,stylo dr aku..tp apa pn aku bersyukur la sebab die leh trime aku yang serba kekurangan nie..aku dah kenal dengan die nie dah lama,cme xpnh pn nk luahkn aty n prasaan masing2. pada malam yang indah nie aku macam dalam mimpi sebab die trime aku sebagai kekasih ati die..ayt nie dah dua kali aku ulang kalu leh nk ulang banyak2 lak ayt nie..hahahaha

tp aku kene la caya gak sebab die dah trime aku sebagai pkwe die..tapi dalam banyak2 mamat kat luar tu nape die pilih aku yer...nak kta aku nie hensem sangat xdela, tapi manis 2 bleh tahan la..hahaha..
korang tau x aku lah manusai paling bertuah aku rasa sebab die pilih aku..bkn pilih korang..hahaha

aku pn xde banyak idea nk kongsi,nt len kali aku ada idea aku menaip lagi dalam blog nie, then korang leh baca..hehehe

2 comments:

Mrs. Q! said...

wah~ tahniah.
jge hati si dia baik2 ye..
wish u hepy eva afta!

ade penculik!!!

mr.fadhli said...

thanx kie-yu....i will take care her heart.hehehe